za 20 jun

Solfestice #8 met I Compani

Vier de langste dag van het jaar!

Voor de 8e keer wordt in Brebl de langste dag gevierd met een speciaal samengesteld concert. Deze keer doen we het ietsje anders.

Dit seizoen neemt I Compani afscheid van de podia en was in extended bezetting al te horen in LUX.

De kleinere septet bezetting speelde ook een serie concerten en is vanavond nog één keer te horen in Brebl. Ook vanwege een feestelijke reden: het nieuwe dubbelalbum BASTA! wordt gepresenteerd. De aanstekelijke mix van filmmuziek, opera, vaudeville en jazz is vanavond nog eenmaal te horen.

Dit concert bestaat uit twee delen. Na de pauze wordt een bijzonder stuk gespeeld waarbij ook enkele gasten uitgenodigd worden.

Musici:
Bo van de Graaf - saxofoons
Maripepa Contreras - hobo
Friedmar Hitzer - viool
Pieter Klaassen - gitaar
Leo Bouwmeester - piano
Arjen Gorter - bas
Thomas Jaspers - drums

Gasten:
Alex Coke - fluit en tenorsax
Frank Nielander - e-sax
Paul Vlieks - trompet
Wietse Voermans - baritonsax
En nog meer?...


TICKETS
Prijs (VVK) € 17,50
Prijs (ADD) € 20,50
Prijs (CJP/stud-ADD) € 13,00
Prijs (CJP/stud-vVK) € 10,00
Zaal open 20:30
Aanvang 21:00
Einde 23:00
Locatie Brebl
Organisatie Brebl
Genre Live muziek, Jazz
Artiest(en) Bo van de Graaf
Maripepa Contreras
Alex Coke
Friedmar Hitzer
Pieter Klaassen
Leo Bouwmeester
Arjen Gorter
Thomas Jaspers
Frank Nielander
Paul Vlieks
Wietse Voermans
XML
nieuwsbrief nieuwsbrief